Det blev en seger ändå, men inte den jag hade tänkt mig....

Det blev ingen seger i loppet men väl över den lille "fan" som satt på min högra axel under hela racet och försökte övertala mig om att det skulle vara mycket bättre med en varm dusch och bastu än att fortsätta tävla i 5 grader och ösregn...

Dum och possitiv som man är så stod man redo innan start, sommarklädd och kände några små "dugg" droppar i ansiktet.

Det slutar nog snart, blir inget regn, behövs inga varmare kläder eller skoskydd idag var tankarna som flög genom huvet på mig en kvart innan start.....

Oj vad jag bedrog mig !!!

Men som sagt, jag vann över den lille "fan" på axeln och tog mig igenom loppet, rullandes imål i klungan utan nån framstående placering, kall, stel och eländig men nöjd ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback