Update...

Kände mig lite "risig" i slutet av veckan så det va med blandade känslor jag åkte upp till kolmårdenbiken för att tävla i lördags, 55 km långlopp på en riktigt tuff bana var vad som väntade och allt regn den sista tiden hade inte gjort banan lättare kan jag säga.
När väl starten gått låg jag länge med uppe i tätgruppen men efter 20 min fick jag slå av lite och köra mitt eget tempo om jag nu skulle orka hela vägen, banan skulle ju vara tuff och speciellt sista loopen stentuff sades det.
Men det som alla pratade om innan start kom aldrig, visst var det småkuperat och tekniskt bitvis men inte så som jag fått för mig.
Jag körde runt kontrollerat och med bra kraft kvar i slutet och slutade 31:a av de 100 startande i tävlingsklassen, det är jag nöjd med med tanke på kvalitén på startfältet och att jag fyller 50 nästa år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback