PRO TOUR...

Dagens träning blev ett gästspel på veckans etapp av pro tour, etappen idag var ett 60 km linjelopp och det var nog en bit över 50 cyklister som dök upp till start.

Det var ett tag sedan jag var med på träningstävlings serie och det var riktigt kul idag att träna ihop med så många.

Det gick ganska behagligt ner mot grönkullen och första rejäla backen men väl där började attackerna och klungan splittrades upp i flera grupper, jag satt fint med i första gruppen och farten låg stadigt en bit över 40 km/h ner mot hyssna och seglora backen där attackerna började igen, nu var det några som kom iväg och några som blev efter och däremellan satt jag med fint i det som var kvar av huvudgruppen. Ner mot seglora gick min grupp ihop med tätgruppen igen men direkt började det stötas igen i motlutet upp mot viared och målet, tyvärr fick jag släppa tätgruppen här och kämpade mig imål tillsammans med några andra som släppt lite tidigare och nu kom ikapp mig.

En mycket rolig och bra träning idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback