Nu drar jag västerut...

Var ute en kort runda igår på mtb:n för att känna mig för lite, den onda halsen hade blivit såpass ok att jag vågade mig på ett mycket lätt pass för att se hur kroppen reagerade, jag var inte stark kan jag lova men det var skönt att få igång cirkulationen lite och det har inte blivit sämre tills idag så jag åker ner till Varberg för att försöka mig på helgens swe-cup tävlingar.

Förhoppningsvis är jag lite piggare i benen ikväll när jag testkör banan och sen startar jag inte förrän 16.00 imorgon eftermiddag.
Jag inser att jag absolut inte är i någon som helst form för tillfället och målsättningen med helgen får bli att genomföra tävlingarna som två bra träningspass och samtidigt ha lite skoj i skogen.

Med tanke på de tre senaste veckornas sjukdomar hoppas jag att min kvot är fylld för i år...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback