1maj - loppet

Jahaa, då har man kört imål och t.o.m kommit hem och återhämtat sig en natt, funderar lite och analyserat resultatet...

Hur det gick och vad jag kunde gjort bättre, jag blev 6:a av de 22 startande dryga minuten efter Peter Vincent på 1:a platsen, de 6 första inom minuten är "tight" och med tanke på att jag slog världsrekord i snittpuls så kunde jag inte göra mer för dagen.
Jag har en normalt låg puls med uppmätt Max på 163 och mjölksyratröskel på 146, snittpulsen på loppet blev 152 så jag låg en bit in på "rött" hela tiden.
Banan är kanske lite för teknisk för att jag ska få fördel av min åkstyrka men det väntar nya race redan till helgen, då det blir dubbelhelg i swe-cup med ännu tuffare motstånd och längre distanser.

Det ser vi fram emot...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback