Det är något på G...

Dubbelhelg igen, denna gången är det Kattegatt tour i Varberg som står på tur. Husbilen är packad och jag ger mig av om några timmar men det är med blandade känslor om hur formen är.

Jag har varit lite seg hela veckan och det känns som om jag står på gränsen till att bli "snorförkyld", det är irriterat i halsen och rinner lätt i näsan, antingen är det en förskylning på gång eller så är det de första känningarna av årets pollensäsong. Mina allergiproblem brukar normalt först visa sig i början av maj för att sedan hålla i sig en månad ungefär så detta är lite tidigt tycker jag.

Om det nu är allergierna som satt igång så brukar det ändå gå att tävla hyfsat bara jag medicinerar mig men är det en förkylning på gång så kan det gå tungt. Det är väl bara att köra på med piller & inhalatorn så får vi se hur kroppen svarar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback