Inge bra alls...

Jag gav mig ut för att träna lite lätt i skogen i dag och med tanke på hur det ser ut inne i stan så trodde jag nog att det skulle vara åkbart på de flesta ställen där jag brukar cykla, men ack vad jag bedrog mig... Det är ju ok att cykla på snö men på stenhård blank is är det inte lätt att hålla balansen och efter ett antal promenader med cykeln över de värsta partierna och en vurpa där cykeln bara försvann under mig så gav jag upp och cyklade hem.

På grusvägarna kanske det går att cykla om nån vecka men på BCA:s tävlingsvarv låg isen tjock och hård på många ställen, det måste nog till både rejält med värme och regn snart om det ska gå att träna där överhuvudtaget i april.

Får nog tänka om ang. planeringen framöver, tur att man har en bra trainer i garaget.

Inge bra alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback