Träning för kropp & själ...

I måndags körde jag en timmes aktiv vila på MTB:n för att inte stelna till så mycket efter helgens tävlingar. I tisdags frestade jag på lite med 5 ggr upp för hultabacken (en gammal igenväxt skidbacke), det blev 5 jämna klättringar på mellan 3 min & 25-29 sekunder/gång sedan avslutade jag med två varv på BCA:s tävlingsvarv, äntligen var det torrt och fint i skogen.

Sedan blev det onsdag med blåst, regn och motivationsbrist, men jag tvingade ner mig i garaget och klämde igenom ett
kort men hårt 20/40 pass, inte mer än en halvtimme men ack så effektivt.

Idag blev det lite alternativa övningar, ett kombinerat core/yoga pass för att stärka både kropp & själ en aning, detta är något jag försöker lägga in åtminstånde en gång varje vecka och det känns alltid lika skönt efteråt då man tänjt ut lite.

Imorgon väntar EB intervaller ute på cykeln och sedan är det uppladdning inför söndagens tävling i Husqvarna som gäller.

Träning för kropp & själ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback