Andra passet...

Då har jag precis kommit hem från dagens träning, idag blev det en halvtimme längre och en flaska vatten mindre än igår. Det känns redan att jag börjar aklimatisera mig till värmen, jag kände mig något piggare idag så jag "sprätte" litegrann i en backe bara för att testa lite men annars tänker jag följa planen och fortsätta lite lungt även imorgon för att sedan dra igång med 3x15 minuter tröskelintervaller på lördag.

En annan sak som tar nån vecka att vänja sig vid är att som vanligt när jag är här nere så tränar jag alltid på fastande mage, dvs utan frukost (train low/compete high). En kopp kaffe och lite surf på nätet sedan drar jag iväg ut på hojjen vid 0800 på morgonen, kör jag distans så stannar jag och fyller på med energi efter ett par timmar men annars är det bara vatten som gäller.

Ni kan ju gissa om frukosten smakar när jag kommer hem efter några timmar på cykeln...

Från dagens 2,10 tim runda...

Började frukosten med äggröra & skinka...

Sedan cocosyoghurt med div frukter, nötter och russin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback