Distans...

Imorse körde jag ut på en runda som brukar ta ca tre timmar, för att få lite mer tid skarvade jag på en extra sväng redan från start men när jag en stund senare var vid den punkt där jag vet att jag har ca 45 minuter hem insåg jag att det behövs ytterligare en omväg för att komma över tre timmar. 

Det blev alltså att dra ner den sista biten genom Takuapa istället för närmaste vägen hem men ändå stannade klockan bara på 3,15 i tid, jag som planerat ett fyratimmars pass idag... Vet inte om jag minns så fel om hur länge det brukar ta eller om jag är så mycket snabbare i vinter än förut men... 3,15 blev det och det fick räcka för idag.

Imorgon kör vi på lite hårdare igen...

Ungefär halvvägs...

Elefant transport...

Dagens fika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback