En dag med Siam Biketours...

Då var det då dax att äntligen träffa Martin på www.siambiketours.com och få kompiscykla lite igen, det brukar bli 2-3 ggr per säsong som dom kommer förbi här och vi får cykla lite ihop, förutom när vi träffas på tävlingar då förstås...

Nu missade jag ju det vanliga upplägget i går när jag tävlade istället för att möta upp gänget norrut och cykla tillsammans med dom ner till khao lak där dom övernattar, men då det bara är 25km ner dit från mig så gick det ju lika bra att ge sig iväg vid 7-tiden imorse och hänga på därifrån en bit på deras tour mot Phuket.

Det tog mig en timma att cykla ner i lugnt tempo och när jag kom fram så höll dom som bäst på med att packa in packningen i släpet på följebilen, sedan var det dax för lite gruppfotografering innan vi gav oss iväg söderut. Gruppen delades i två klungor, jag och Martin låg i täten och snackade ikapp oss lite om vad som hänt sedan sist vi sågs. Jag fick tips om en facebookgrupp på Phuket som lägger ut info om MTB tävlingar och Martin lovade att även kolla runt lite och höra av sig om han hittar nåt intressant.

Jag cyklade med dom i en timme sedan stannade jag vid ett café och tog en fika innan jag vände hemåt igen för att till slut få ihop ett bra distanspass på 4 timmar så här dagen efter tävling...

Uppställning inför avfärd...

Dax för gruppfoto...

Mr Ludi ville också vara med på bild...

Här åker allt bagage med...

I täten...

Jag & Martin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback