"Soppatorsk"...

Imorse stack jag iväg på hojjen redan vid 06.20 för ett fyratimmars distanspass, som vanligt utan frukost före och planen var att stanna vid ett fik jag känner till efter två timmar för lite kaffe och energipåfyllnad. Jag körde 5 st igångdrag med sega ben på vägen dit och när jag väl var där så satt det en stor skylt med texten "CLOSED" på porten...

Det var bara att vända hemåt igen utan att fylla på med bränsle och jag körde i stort sett på "ångorna" utav den energi som fanns kvar i kroppen, jag hade tänkt att även köra några igångdrag på vägen hem men det blev inget med det, istället blev det en mental kamp för att överhuvudtaget ta sig hem.

Seg i benen och låg på energi men fyra timmar blev det, nu laddar jag upp inför morgondagens 10x4 minuter tröskelintervaller.

In the djungle...

Igårkväll var vi och käkade på traditionella "nyårsrestaurangen" i khao lak, passade även på att boka första parkett på stranden för årets nyårsmiddag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback