Kollat banan...

Då har jag och mina två nyfunna vänner som ska köra i motionsklassen imorgon varit ute en sväng och kollat framförallt sista delen av varvet och jag kan väl konstatera att det är på ca 1/3 asfalt & betong och 2/3 grusvägar vi ska cykla, inget singeltrack denna gången men det blir nog lite mtb känsla ändå då några av grusvägsavsnitten är riktigt dåliga och där kommer nog några av mina konkurrenter ångra sitt val av däck då jag såg flera cyklister glida omkring nere i byn med 1,5" slicks på fälgarna. Det finns olika slags grusvägar, det kommer dom att få erfara imorgon b.l.a när dom ska ta sig nerför den både långa och branta utförslöpan full med både sprängsten och regnfåror.

Jag håller mig till mina lagom hårt pumpade 2,25" Racing Ralph...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback