Upptäcktsfärd...

Idag har jag & Madde åkt scooter och letat nya stränder längs kusten söderut, vi svängde av på en massa småvägar vi aldrig kört på förut bara för att se var vi hamnar. Målet var att hitta till en öde strand som är känd för att havssköldpaddorna lägger sina ägg där, men det var inte så lätt som jag trodde, jag vet ungefär vart det är men det är många små grusvägar ner från huvudvägen och vi kom hela tiden fel. Vi hittade iallafall ett träsk och en ny lite mindre strand som vi inte varit på tidigare så lite äventyr var det allt ändå.

Dagens träning har varit utan cykel, 20 minuter core & lite yoga vid poolkanten för att mjuka upp den "gamle" kroppen lite, imorgon är det 5 st 4:or som gäller, kort & hårt så jag hinner hem o njuta av sista dagen tillsammans med Madde innan hon åker senare på natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback