Det är tur att det är en vecka ytterligare...

...Innan jag ska tävla nästa gång, efter vurpan förra helgen i Mjölby har jag varit lite mörbultad. Jag vilade i måndags sedan har det gått bra att träna på landsvägen under veckan men idag körde jag för första gången MTB på BCA varvet och det kändes i min ömma axel kan jag lova. Kan nog behövas några dagar till innan jag är helt återställd.

På söndag direkt efter tävlingen så drar vi söderut tillsammans med fam Samuelsson/Thyrstedt från Kolmården. Vi ska tillbringa några veckor ihop nere bland vingårdarna i norra Italien och det blir nog ett besök i Österrike också, jag har hittat en MTB festival som arrangeras under en 10 dagars period i kirchberg med omnejd med bl.a. VM i MTB maraton som höjdpunkt. De tävlingar so jag ev kommer att köra blir ett hillclimb 26 juni följt av ett maraton den 29 juni, sedan tar vi lite semester igen fram till 6 & 7 juli då det går ett criterium och ett xco som avslutning dessutom är det en massa kringaktiviteter som kommer att ge en härlig inramning till hela arrangemanget.

Längtar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback