Back on track...

Efter några dagars snuva och vila från träning så var det dax att röra på sig igen. Förkylningen har inte gått längre än lite snuva och torra läppar och jag provade igår med ett lättare "rullpass" i garaget på trainern och det kändes bra. Därmed fick det bli en längre test idag så jag for iväg till friidrottshallen för lite "velodrom" träning igen, två timmar blev det varav den första i distanstempo och sedan lite intervaller under den andra timmen.
Det gick bra idag också och jag måste säga att jag känner mig grymt stabil och stark för tillfället, har nog aldrig varit bättre förberedd och starkare inför en säsong än nu.

Det bara "spritter" i benen och det enda jag vill nu är att säsongen drar igång innan den här känslan av att ha superkrafter försvinner...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback