En kopp kaffe...

Sitter här i soffan och kan knappt röra mig, har sträckt mig ordentligt i ryggen och det hugger till så fort jag rör mig. Jag märkte inte när det hände men smärtorna började igår, eftersom det var vilodag från träning så gjorde det ju inte så mycket, det går nog över tills imorgon tänkte jag men det blev precis tvärtom, mycket värre idag...

Det här var ju inte så bra med tanke på att en vecka med i stort sett bara distanspass skulle starta idag. Antingen vilar jag idag också eller så blir det en timmes lugnt trainerpass i kväll för att se hur det känns. Dom riktigt långa passen är planerade till helgen och jag hoppas verkligen att det släpper tills dess.

Men först en kopp kaffe sedan får vi se hur det utvecklar sig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback