Jag vann...

Jag var med i en sån där gilla/dela tävling på fb, och jag vann !!!...

Ett skitsnyggt iPhone fodral från VON LEO kom hem i brevlådan igår, checka in deras produkter på www.vonleo.com.

Hur går det med ryggen då??, jag testade ett lugnt trainerpass igår kväll och det gick bra att köra en timme konstant med distanspuls utan intervaller. Jag skippar även dagens distanspass ute men jag tänker köra två timmar lugnt på "velodromen" ikväll, fördelen med det är ju att jag kan avbryta om det inte känns bra, allt för att spara ryggen såpass att det förhoppningsvis släpper helt till helgen. Fredag - måndag är tänkt att köra långa distanspass med blandat grusväg och skog och jag hoppas verkligen att inte ryggen sätter stop för det.

Von Leo iPhone fodral...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback