Vårdagsjämning

Idag börjar våren enligt almanackan men när jag tittar ut genom fönstret så får jag ett helt annat intryck. Väderprognosen säger också något helt annat och det verkar som att kylan och snön åtminstånde stannar en bit in i April, med bara tre veckor kvar tills tävlingssässongen startar både på MTB & racer vill det till en dramatisk vändning väldigt snart om det ska bli en helg att se fram emot.

Igår körde jag 4x4 intervaller och efter en lång period av toppkänsla i kroppen hade jag en riktigt tung dag, kändes inte alls bra och såhär i efterhand inser jag att jag troligtvis var lite låg på energi. Åt ganska energisnål lunch vid 12 tiden och tränade vid 17.30 utan att ha ätit något emellan (vilket jag brukar göra).

Får göra en uppskärpning idag så hoppas jag det känns bättre ikväll då det står 2 timmar "velodrom" på schemat.

Det går trots allt mot ljusare tider...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback