Borlänge etapp 3 & totalt...

Även idag fick jag släppa iväg de tre främsta ganska omgående, även Peter Spetz låg strax före men då jag hade en ledning från igår på 25 sekunder över honom så såg jag till att ha honom inom synhåll hela tiden för att bevaka min 4:e plats i totalställningen. Nu blev det dock så att i en kraftig nedförslöpa hoppade hans kedja och jag kunde ansluta och gick ganska enkelt förbi och ifrån i nästkommande uppförsbacke, imål blev jag alltså 4:a och även totalt blev det en 4:e plats.

Som det ser ut nu om inget händer med Tommy eller Benny som ligger 1:a resp 2:a i Swe cup så blir kampen om den tredje pallplstsen i slutställningen mellan mig och Peter, nu gäller det att ladda om och köra in sig ordentligt på de tekniska hemma banorna som blir nästa omgång i cupen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback