Att göra lista...

Sitter här med mina lappar som sammanfattar allt som ska fixas med innan jag åker iväg 2 dec för att inte komma tillbaka igen förrän 26 mars. Det känns nästan som att ju mer jag stryker från listan desto fler saker skriver jag dit igen, det är inte lätt att ha allt i huvet och det är mycket som ska göras sista dagarna nu...

Igår var det vilodag från cykeln men jag körde lite mjukgörande yogaövningar och coreträning på eftermiddagen och det känns redan att kroppen svarar på dessa övningar trots att jag bara kört några veckor. Ikväll väntar 5st styrkefyror + några styrkeövningar för benen och lite coreträning.

Imorgon är det innecykling i Ryahallen igen (olika tröskelintervaller) och på torsdag blir det ev ett par timmar utomhus om vädret blir vad som utlovats dvs 6-8 grader och sol. Fredag blir vilodag och sedan får två tröskelpass på trainern till helgen + lite core, yoga & styrka avsluta veckan.

Det är mycket nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback