Kidnappad...

I fredags körde jag ett morgonpass på trainern som ett första av tre hårda planerade pass i helgen, senare hämtades jag upp av dottern för en gemensam lunch och där tog min kontroll över händelserna slut. På restaurangen väntade Madde & Charlie och efter en snabb lunch så åkte vi hem allihop och jag fick snabbt packa en väska för en överraskande weekend i Köpenhamn.

Jag fyllde ju 50 i lördags och är inte mycket för stora kalas så min egen plan var lite enkelt umgänge med familjen, gå på tidiga bion följt av restaurangbesök hemma i stan och ha trevligt tillsammans utan att "slå på stort"...

Nu blev det lite "stort" ändå men på rätt sätt, en hel helg tillsammans med sina närmaste är ju inte fel och efter allt frosseri av god mat & dryck i helgen sätter vi punkt för första halvleken i livet och kastar oss in i den andra med målsättningen att inte bara försvara den stora ledningen genom att "täppa igen" bakåt...

Nejdå, här ska det göras så många mål som möjligt...

Nyhavn...

Copenhgen by night...

Tänk om väggarna kunde tala, finns nog lite historia här...

Alltid online...

Lite suddigt sent på kvällen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback