Back on the Bike...

En vecka har gått sedan jag knäckte några revben och det har varit en enda plåga dygnet runt, har knappt kunnat röra mig på dagarna och nätterna ska vi inte prata om. Att ligga helt stilla på rygg och försöka sova när minsta rörelse man gör känns som knivar i sidan, en natt satt jag i sängen och sov då det var den enda positionen där jag var någorlunda avslappnad.

Men nu sista dagarna har det börjat släppa lite, igår klarade jag av att ta bilen till optikern för att kolla synen och lite senare på eftermiddagen t.o.m ta en halvtimmes promenad utan problem.  Just nu har jag nyss avslutat ett 40 min trainerpass, visserligen lugnt och försiktigt men FAN vad skönt att kunna röra lite på sig igen...
Äntligen upp på cykeln igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback