Fullt hus...

Ja nu är snart huset fullt, för några dagar sedan kom svärmor hit, igår kom maddes lillebror med familj och ikväll dyker vår dotter upp. Sedan är huset fullt fram till några dagar efter jul då våra gäster börjar droppa av en efter en och vi blir själva igen. Julen kommer alltså att bli en liten familjehögtid även om vi är långt hemmifrån och den enda smolken i bägaren är väl att sonen Charlie med sin Mathilda inte är här över julen men det tar vi igen nästa år hoppas vi.

Igår var det vila från träningen och idag körde jag lite lätt i två timmar, om jag kände mig stark förra helgen så är känslan helt tvärt om nu. Efter den stenhårda massagen i måndags har kroppen inte varit sig lik. Massagen rörde om i systemet ordentligt och det bildades en massa "slaggprodukter" i kroppen efteråt som jag inte riktigt blivit av med ännu.
Känslan inför morgondagens långlopp är väldigt osäker, jag hoppas att jag vaknar imorgon och känner mig som vanligt annars kan det bli jobbigt att prestera på topp...

Imorgon är det race igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback