Solen är tillbaka...

Vi har haft ovanligt dåligt väder senaste veckorna, mulet varje dag och t.o.m lite regn då och då. Jag som ska vara här så länge bryr mig inte så mycket, det är ju varmt ändå och nästan skönare att träna när det inte är stekande solsken. Det är våra gäster som det är mest synd om, Maddes bror med familj åker hem i natt och har inte haft en enda dag med strålande sol. Dottern Lowe åker hem på tisdag kväll så hon har ju några dagar kvar och idag är solen tillbaka på en klarblå himmel så ni kan ju gissa vad som gäller för dagen, alla solstolar på terrassen är ockuperade kan jag avslöja...

Min träning idag bestod av två timmars cykling och ett kortare löppass direkt efteråt, dottern undrade om jag ska börja med triathlon men anledningen är helt enkelt att jag bara vill hålla igång löpsteget lite medan jag är här. Jag tycker det blir för varmt för att springa några längre sträckor men håller jag igång lite så blir det lättare att ta upp löpträningen i mars när jag kommer hem igen.

Vi hade grimas tävling igårkväll...

Ooops...

Jag klarade mig förbi innan dom blockerade vägen...

Idag var det den blå dressen som gällde...

Skönt med sol i nacken...

Det är fint häromkring...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback