Uppe i ottan...

Uppe i "ottan" idag också, ingen jul utan tidigt morgonkaffe. Idag är det vilodag från träning som gäller men gårdagens pass gick riktigt bra, tre timmar och åtta 30 sekunders absolut maxspurter blev det. För första gången i vinter orkade jag stå upp och sprinta tiden ut på samtliga spurter trots att det sved ordentligt i benen, men det sved så där gott som det bara gör när man har riktigt bra ben.

Efteråt åkte vi ut till Hapla beach för lite lunch och vila och sedan var det uppesittarkväll hemma i huset med lite julklappsinslagning och så som gällde.

Nu har vi precis vinkat av svärmor som flyger hem och om några dagar åker resten av gänget, då blir det en tio dagar med bara mig och Madde innan våra vänner Dick, Karin och Robin kommer ner. Det ska bli riktigt roligt med lite träningskompisar och jag ser fram emot att få visa runt grabbarna på alla träningsrundor här omkring medan "damerna" njuter av livet i solstolarna...

Men missförstå mig inte bara är väl bäst att tillägga, det lär nog bli en hel del långa morgonpromenader och jympa vid poolen för Madde och Karin innan dom intar ryggläge...

En morgonpigg tomte...

Moppe färgan...

Efter en lång dag på stranden smakar en bananpankaka fint...

Vem har hjärta att slänga ut en "snyltgäst" dan före julafton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback