Vi hittade hit...

Beskrivningen som jag fick av Wat stämde prefekt, dessutom var det bra skyltat sista biten och på kullen som tävlingsbanan passerar över ett par ggr/varv satt tre stora bokstäver (MTB) a la Hollywood stil utmed ena sidan. Det var med andra ord svårt att missa...

Vi har checkat in på en enkel resort nere vid havet, inget fancy men för 100kr natten är det helt ok. Madde stannade kvar på stranden med en bok medans jag drog iväg och testade banan, ett grymt rolig och inspirerande varv där första halvan var ganska snabbåkt och andra halvan tufft kuperad med två grymma klättringar där 36:an kändes lite för tung och några riktigt tekniska och knicksiga utförskörningar där det gäller att hålla tungan rätt i mun. Jag körde på ganska bra i två varv och benen kändes riktigt grymma så jag ser väldigt mycket fram emot morgondagen...

Det var en hel del långväga gäster som var där och körde varvet så det är nog en hyfsat stor tävling och jag träffade på två tuffa konkurrenter till mig som jag känner sedan tidigare. Den ena kan nog bli lite farlig imorgon då han är grymt teknisk och dessutom liten o lätt, typ 150 cm och max 50 kg men ska han slå mig så ska han få slita, det lovar jag...

På väg hemifrån vid nio i morse...

Med cykeln i baksätet...

Det närmar sig...

MTB a la Hollywood...

En närbild...

Här bor vi bra inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback