11 o'clock coffe...

Sitter här och avnjuter en kopp kaffe och meningen var väl att det bara skulle vara just en kopp kaffe men grannen dök just in och levererade ett par helt nybakade choklad & nöt muffins...

Ja, det är inte lätt att försöka komma ner i "matchvikten" med sådana grannar, jag får väl helt enkelt börja ta tag i deffandet imorgon istället och ärligt talat så är väl detta en av mina svagheter som cyklist, jag tycker för mycket om fel sorts saker ibland.
Men...jag håller mentalt på att förbereda mig för ett allvarligt försök att förbättra det här med watt/kg kroppsvikt.

Träningen imorse bestod av 8x4 minuter tröskelintervaller och det gick riktigt bra idag igen, så bra att jag fick skjuta fram efterföljande core & styrka tills i eftermiddag istället, jag orkade helt enkelt inte när jag kom hem från cykelpasset...

Lite av livets goda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback