Chumphon...

Då har jag varit ute och kollat lite på folkvimlet på gatorna och nu har det gått upp för mig att Chumphon är en ganska stor stad, det bor ca en halv miljon människor här och det var nog en jäkla tur att jag fick tag i någon som kunde hjälpa mig att hitta till tävlingsplatsen för det hade jag aldrig gjort själv, det hade varit som att leta efter en MTB tävling i Göteborg utan skyltar, ja ni förstår ju...

Jag gick först omkring lite på gatorna här i närheten och satte mig sedan en stund med en kopp kaffe på en café och bara kikade på folklivet, när man bor på landet som jag ju gör här nere så tycker jag storstadslivet kan vara kul som omväxling, men inte för länge bara...

Fick också ätit en stadig middag så nu är det bara vätskenivån som ska fyllas upp sedan är jag redo för morgondagen...

Jag bor ju strax norr om Phuket Längst ner i bild på västkusten och nu är jag alltså ca 30 mil norrut på östkusten.

Det finns moppar för hela familjen...

Alla har moppar...

Solnedgång över bergen från hotelfönstret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback