En helt vanlig vilodag...

Jag har varit fruktansvärt rastlös ända sedan jag vaknade imorse, att vila när man känner sig hur pigg som helst är svårt som tusan och jag riktigt längtar tills imorgon då det är träning igen.

Jag har fått hitta på lite andra aktiviteter för att få förmiddagen att gå och nu är jag precis färdig med dessa och jag ska ner till stranden för en lunch och kanske ett dopp.

Få se om jag inte kan slappna av och sova lite lunch efteråt...

Började med att klippa gräset...

Hänga lite tvätt...

Klippa häcken lite...

Rensa lite i ett land...

Vattna ska jag också göra men det får vänta tills ikväll, nu mitt på dagen så dunstar vattnet innan det hinner gå ner i marken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback