I'm hot...

Temperaturen inne i sovrummet är just nu 31 grader och jag funderar skarpt på att om jag inte skulle sova med AC:n på inatt, i vanliga fall kör jag bara med takfläkten och det räcker. Jag har inte använt AC:n alls i vinter men som sagt, ikväll är det varmt...

Ang tävlingen i helgen så har jag inte så mycket mer info, vi fick tag i kvinnan som pratade "lite" engelska igen och till min thailändska tolk sa hon att det var väldigt svårt att förklara vägen till tävlingen. Jag skulle ringa henne när jag var framme i chumphon på lördag så skulle hon möta upp mig och visa vägen till området och också till ett bra hotel i närheten. En spännande men något osäker lösning tycker jag men det är väl inte mycket annat att göra.

Men jag har faktiskt en plan B om det skiter sig, ett hotell hittar jag ju lätt själv och då chumphon är en kuststad med bara en stor genomfartsled så får jag väl  i värsta fall gå upp tidigt på söndagsmorgon och köra ut och ställa mig förslagsvis strax söder om stan och invänta nån bil med cyklar på taket och sedan bara hänga på, alla som ska vara med kan ju inte komma norrifrån liksom...

Tror nog att det blir bra det här trots allt...

Innetemperaturen i ett "svalt" betonghus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback