Ingen vila...

Idag är sista dagen här för Alle, snart ska jag skjutsa honom till bussen som ska ta honom ner till Phuket. Men innan dess passade vi på att ta ett långt fint cykelpass tillsammans, jag ville rulla ur lite efter racet igår och Alle blev lite sugen på att komma igång igen efter att ha varit med mig under helgen. 

Vi stack iväg redan kl 07.00 i morse för att hänga på Siam biketours som återigen hade sina vägar förbi här. Det blev två timmar söderut innan vi vände hemåt igen och det innebär 4 timmars urrullning för mig och lika lång kommaigång tur för Alle.

Imorgon ska vi vila båda två...

Ännu en bild från racet igår där vi har lite afterbike med thalang MTB team från Phuket...

4 timmar med den cykeln utan att ha tränat på tre månader, och ja...det är en elefant där i vägrenen...

Det blev lite jobbigt mot slutet tyckte Alle...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback