Lättad...

Igår åkte trimmern fram, det började bli lite jobbigt med halvlångt & tjockt hår under hjälmen i värmen. Ett stort plus är ju också att det säkert försvann nåt hekto att bära på.

Nya lättare cyklar från allebike är också på gång och jag längtar tills jag kommer hem och får testa dom, det blir en med stel gaffel och en dämpad, för övrigt är dom identiskt utrustade.

Förutom min egen vikt som sakta är på väg ner mot matchvikten kommer jag att byta en del personlig utrustning såsom b.l.a skor & hjälm och här kommer jag också spara lite vikt så om vi nu snackar lite fordons termer och omvandlar dom till cyklist ekipage så ska det bli mycket intressant att se vad den nya totalvikten på ekipaget blir jämfört med förra året...

Minst två hekto bort...😉

Hoppas dom håller ihop tills jag kommer hem och får nya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback