Rätt ska va rätt...

Det blev ett litet fel i gårdagens inlägg har jag upptäckt, jag har varit här såpass länge nu och i stort sett bara tränat, ätit och sovit så att jag knappt har koll på vilken dag, vecka, månad eller t.o.m år det är...

Ingen stor sak egentligen men rätt ska va rätt och det som blev fel var ju att det inte var årets tredje seger utan "bara" den andra, dom övriga togs ju i december förra året. Så nu gör jag ett nytt försök att få ordning på statistiken...

Hittills i vinter har jag alltså vunnit fyra race varav två i dec, ett i januari och ett i februari enl följande...

8 december i khao sok

15 december i phang nga, spurtpris, bergspris och seger

26 januari i återigen i phang nga

9 februari i Phato

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback