Storleken har ingen betydelse...

Nej faktiskt inte...den lilla bil jag hyrt räcker gott och väl för mig och min cykel. 
Nu har jag packat bilen klar så imorgonbitti efter frukost är det bara att ge sig iväg, det är ca 30 mil till Chumphon och jag vill gärna komma fram hyfsat tidigt imorgon så att jag hinner hitta ett hotel i närheten och även hitta till banan för att köra några varv innan det blir mörkt.

Idag dök det upp ännu en tävling i programmet så nu har jag en riktigt bra period framför mig med fyra tävlingar t.o.m 16 mars. Förutom den som går nu på söndag i Chumphon så går resterande tre race alla på Phuket och det innebär 10-15 mil resväg härifrån så det blir ju inte så farligt långt att åka. 

Det ska bli riktigt kul att komma iväg lite på helgerna framöver, att få träffa lite likasinnade och att det händer något som bryter av den något ensamma vardagen som det ändå är trots allt...

Liten men tillräcklig...

Nu är det bara väskan kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback