Wild & crazy...

Jag ser väl lite wild & crazy ut efter morgonens pass, borde nog se om jag inte kan hitta en frisör någonstans och trimma till kalufsen lite eller i värsta fall får jag väl ta min egen trimmer och gå loss lite.

Dagens pass bestod av 30 st 20/40 fördelat på tre block om 10st/varje. Det kändes otroligt bra i kropp och ben, det är nästan så jag blir lite orolig över att jag inte tar i tillräckligt. Jag har 146 i senast uppmätta mjölksyratröskel och efter 2-3:e 20 sekundaren i varje block var jag uppe i bara några slag under tröskeln (på 20 sekunder alltså), eftersom pulsen är lite fördröjd borde jag ju ligga riktigt bra till i nivå eller ??. 
Jag hade ju också bestämt att jag skulle köra just 30 st totalt och då gäller det ju att orka alla på samma nivå och det gjorde jag ju fast dom sista två i sista blocket var sega det ska väl erkännas. 

Efter några minuters återhämtning kände jag mig hur fräch som helst, de trettio minuter det tog att rulla hem gick som en dans och med ett leende på läpparna och solen värmandes i ryggen inser jag varför jag håller på med detta, det är just för att få uppleva sådana här dagar då allt bara känns underbart och lätt. Visst kommer det tunga perioder framöver det är jag säker på men idag är idag och idag njuter jag...

Wild & crazy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback