10x4 minuter tröskel...

Det känns oförskämt bra i benen nu, dagens 10x4 minuter gick som en dans, ja det var nog det bästa passet hittills faktiskt...

Imorgon blir det ett 4 timmars distanspass, jag är lite fikasugen så jag tänkte cykla upp till khao sok nationalpark, där finns ett cafe mitt inne i en liten by i djungeln där dom serverar italienskt kaffe och  helt nybakade, frasiga och dom godaste baugetterna man kan tänka sig.

Mmm, ser redan fram emot detta...

Jag bor strax söder om takua pa på västkusten så det blir en tur inåt land och över ett litet "bergspass" på väg till fiket imorgon...

Khao sok nationalpark, den enda platsen i Thailand där det fortfarande finns vilda tigrar, det var längesedan någon syntes till men tigerspår hittar man ibland så dom finns allt där någonstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback