2:a halvlek...

Då var andra halvleken av veckans träningsschema igång, efter att varit uppe i kl 03.00 inatt och vinkat av Madde och Lowe så somnade jag om några timmar men kl 06.30 var jag uppe igen och satt här med mitt kaffe och laddade inför dagens pass.

Jag körde först 3x15 minuter tröskel och det gick fantastiskt bra, jag har tidigare berättat om att jag har mina referenspunkter utmed de rundor jag kör och dessa punkter har flyttats fram ordentligt i vinter. Som avslutning på cykeln körde jag även 5 st 30 sekunders högkadensintervaller innan jag rullade hemåt.

Väl hemma igen så väntade en omgång med core och styrkeövningar innan jag fick äta en efterlängtad frukost och f.r.o.m nu så ska jag tänka till mer seriöst på vad jag stoppar i mig. Kan jag öka min watteffekt/kg kroppsvikt så finns det en del att hämta det vet jag och några kilo måste jag ner om jag ska slåss i den absoluta toppen, så är det bara...

Goa ben idag me :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback