Ännu en tidig morgon...

Hade ställt klockan på 06.00 imorse men vaknade redan kl 05.00 och kunde inte somna om, samma som igår...när jag vet att jag ska upp tidigt så sover jag alltid oroligt och vaknar flera ggr om under natten. Ska bli skönt med en vilodag imorgon och förhoppningsvis en sovmorgon åtminstånde fram till åttatiden...

Nåja, det är ganska skönt att ge sig iväg på cykeln tidigt på morgonen innan den värsta hettan börjar göra sig påmind, då får man åtminstånde ett par timmar i någorlunda svalt klimat.

Idag cyklade jag återigen tillsammans med triathleterna och nu gjorde vi sällskap söderut ett par timmar där vi stannade till på ett fik för lite kaffe & kaka, därefter skulle dom vidare ner till Phuket och jag svängde själv inåt land för att ta mig upp över Kapong och  Takua pa på min runda hemåt igen. På vägen blev det två mindre "bergspass" att passera varav det andra var samma som igår fast nu kom jag från andra hållet istället.

Idag körde vi betydligt lugnare än i går och när jag blev själv på vägen hemåt så försvann ju "tävlingshetsen" i backarna också men det blev ett ändå ett riktigt bra distanspass på 5 timmar att lägga till handlingarna och jag måste säga att jag känner mig mycket fräsch för tillfället. Jag hade ju några halvbra dagar förra veckan men jag lyssnade på kroppen och gjorde några mindre justeringar i schemat och nu är jag definitivt på banan igen. Nu är det som sagt vila imorgon sedan följer några halvlånga distanspass innan jag vilar på fredag igen, på lördag blir det ett lättare pass med "spinn" på benen och kanske någon liten försiktig pulshöjare för att känna efter lite för på söndag är det RACE igen yeah !!...

Ännu en tidig morgon...

Rullar på söderut...

Hej du...

Klungan...

Utbrytaren...

Fikapaus...

Ooops!! När jag var hemma och på väg barfota till den stora gemensamma poolen i området trampade jag nästan på denna lilla "snok"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback