Cykel & surf...

Ännu ett lugnt cykelpass i morse fick avsluta denna första återhämtningsvecka, visserligen tog jag i lite försiktigt i den enda backen för dagen men annars har jag hållit mig till planen under veckan. Imorgon växlar jag upp igen och ska köra 10x4 minuter tröskel och jag ser fram emot att få ta i lite igen...

Eftermiddagen tillbringades på memories beach där vågorna gick höga och surfarna satt på kö ute i vattnet och väntade på "sin" våg. Jag och Lowe hyrde en bräda för att testa på men jag får nog erkänna att mitt enda försök slutade i en ordentlig luftfärd innan jag slog i vattnet med vågen vräkandes över mig. Jag som inte ens kan stå och hålla balansen på en vindsurfingsbräda (då har jag ändå en mast att hålla mig i) ska nog lägga ner det här med att balansera på en bräda i vattnet utan mast i "full storm"...

Bättre gick det för dottern som under den timme hon höll på åtminstånde några gånger lyckades komma upp ståendes på brädan...

Uppförsbacke...

Personalens surfbrädor lätta att ta fram när vågorna kommer...

Lowe på väg mot vattnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback