En lugn dag med nya upptäckter...

Idag var det ingen hårdkörning att tala om, jag var lite sliten imorse men inte mer än vad som hör till efter den rejäla urblåsning av kroppen som jag gjorde igår. Så det blev ett lugnt fint tvåtimmarspass med lätt spinn på benen för att återhämta mig lite och ladda upp inför de kommande två veckorna som innehåller massor av långa distanspass.
Det kommer behövas lite energi framigenom känds det som...

Efter träningen tog jag moppen ner till khao lak för att fixa några ärenden och på vägen ner så körde jag in på en liten grusväg jag aldrig kört förut för att se vart jag hamnade och ta mig tusan om det inte fanns en liten paradisstrand i slutet på denna väg också

 Det finns visst fortfarande lite att upptäcka trots att jag nu varit här under långa perioder fem vintrar i rad...

Laddar inför imorgon...

Upptäcksfärd med moppen...

Se vad jag hittade vid vägens slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback