Som det ska vara...

Nu börjar det bli som det ska vara på sommaren, varmt väder och en form som är på gång. Det var nästan så att jag hade lite "thailandskänsla" imorse när jag var ute på min 4 timmars runda med MTB:n.

Nästa tävling i långloppscupen är Ränneslättsturen i Eksjö den 29 juni så dom närmaste 14 dagarna blir det fokus på distans och långa tröskelintervaller för att bygga på en bra grund inför resten av säsongen. Till helgen kommer jag också att åka till Alingsås för att köra igenom långlopps SM banan tillsammans med ett gäng andra cyklister som är nyfikna på hur varvet ser ut, ska visst vara tufft har jag hört...

Fick lite "flashbacks" känslor idag när jag var ute och körde distans, det är gött med värme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback