Det ser mycket lovande ut...

Att MTB SM i sommar ska avgöras i hallby skogarna strax utanför Jönköping är det väl ingen som har missat, det blev bestämt väldigt sent men det ser absolut inte ut som att det blir en nödlösning för att få till ett SM överhuvudtaget. Det tar inte många dagar efter beskedet förrän banbyggarna är igång och det lilla jag sett hitills på foton utlagda på Facebook och med min personliga erfarenhet från terrängen och tidigare tävlingar där så kommer detta att bli riktigt bra...

Jag har tagit mig friheten att sno lite bilder för att visa vilket engagemang det är på banbyggarna redan nu och jag ser mycket fram emot att komma upp nån kväll i vår/försommar för att köra in mig ordentligt på varvet...

När jag ser bilderna så längtar jag ännu mer hem till den svenska skogen för lite riktig MTB cykling...

Doserade kurvor...

Hopp eller nåt, vi får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback