Frukostfix...

Efter tre timmar på cykeln utan frukost är det inte helt fel när man kommer hem och får i sig lite energi igen. Dagens pass började lite segt men efter exakt 48 minuter släppte det plötsligt och benen började snurra lite lättare och resten av passet gick som en dans. Skönt att det kändes bättre än igår även om jag inte körde på speciellt hårt.

Det var svettigt värre idag i värmen och när jag kom hem så tömdes snabbt en flaska mineralvatten på stående fot för att återställa vätskebalansen lite, sedan en proteinshake på det innan jag började med frukosten, eller "brunschen" kanske man ska kalla det när klockan är 11.30 på förmiddagen...
En fruktsallad gjord på äpple och papaya, till det har jag naturell yoghurt och nötter. 

Jag fräste också upp lite lök, broccoli, bönor, tomat, spenat och bacon. I med två ägg och en bra och nyttig omelett var färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback