Inte min bästa dag...

Efter ännu en natt med dålig sömn skulle jag ut och köra mina 3x15 minuters tröskelintervaller, det enda hårda pass denna vecka då jag redan bestämt att återstående 14 dagar här kommer prioriteras åt distanscykling. Men...jag kände direkt att med min ömma kropp gick det inte att pressa sig något överhuvudtaget, det fick bli två timmar i distansfart istället och det känns i revbenen nu efteråt även om jag inte tog i något.

Jag får ta de närmaste dagarna som rehab, kroppen behöver nog läka lite innan det går att pressa sig men jag ska iallafall försöka få till mina planerade distanspass även om det kanske går lite långsammare än vanligt. Det är ju inte farten i första hand utan tiden jag vill åt nu det sista innan jag åker hem och när jag väl är hemma igen den 26 mars så har jag ju gott om tid på mig att få fart på benen igen så det är nog ingen fara med den saken.

Nu ska jag försöka vila lite i soffan till lite go musik, fattas några sovtimmar känner jag...
Strax ryggläge i soffan...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback