Mycket kyckling blir det...

Dagens lunch hemma på altanen består av kycklingsallad och mineralvatten.

Dagens träning skulle varit 8x4 minuter tröskelintervaller men jag körde en variant som jag inte kört förut där jag spurtade sista 30 sekunder på varje intervall med resultat att det blev "bara" sex stycken intervaller istället för planerade åtta men i gengäld fick jag ju lite tid på vo2max som bonus.
När jag kör fler än fyra stycken fyror har jag alltid två minuters vila mellan intervallerna, om jag kör vo2max fyror d.v.s 4 st fyror så hårt jag bara kan, då är det fyra minuters vila som gäller. Dessa har jag inte kört ännu men dom kommer framigenom. 

Nu väntar två lugnare dagar med lättare pass inför söndagens race.

Det blir en hel del kyckling på tallriken när jag lagar mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback