Pollensäsong...

Jag har varit lite orolig några dagar sedan jag kom hem för att jag eventuellt är på väg att bli sjuk. Det har inte bara känts som jetlag, jag har också varit snuvig och allmänt hängig och liksom öm i kroppen på något sätt. 

Igår kväll var jag riktigt hängig och somnade redan vid niotiden, sov sedan i  10 timmar i sträck och idag känns det faktiskt lite bättre. Jag är fortfarande snuvig, slemmig i luftvägarna och irriterad i ögonen men nu känner jag mer att det är allergierna som börjat och efter att hört från flera håll att de som har problem med pollen har börjat märka av detta. 

Att jag varit extra låg några dagar är nog en kombination av jetlag och allergier hoppas jag, medicindosen är ökad och nu håller jag tummarna för att det blir bättre fort.

Idag blev det en kortare tur på 1.45 på nya xc hojjen tillsammans med sonen Charlie som också han testade sin nya cykel, nämligen min gamla...

Underbart vårväder...

The boys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback