Sista dagen...

Det blev en kort cykeltur på en timme imorse med lätt spinn på benen och efter det körde jag igenom mitt yoga & corepass, under sista veckans coreövningar har jag verkligen märkt vilka framsteg jag gjort sedan jag började med detta. Helt plötsligt orkar jag betydligt mycket mer och har en helt annan stabilitet när jag gör övningarna, kul med framsteg...

Det var inte bara sista passet på hojjen här nere utan även det sista överhuvudtaget på denna cykel, när jag kommer hem ska den tvättas och servas lite för att sedan flytta hem till en ny ägare och jag ska redan på torsdag hämta mina två nya cyklar från allebike.

Det ska bli jäkligt kul att ge sig ut och känna lite lätt på dom till helgen i det fina vårvädret som utlovats...

Strax ner i väskan...

Sista 11.00 fikat med två bananmuffins direkt från grannens ugn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback