Skitpass...

Ja det har inte blivit många skitpass i vinter men idag slog jag verkligen bottenrekord, 3x15 minuter tröskel och den första gick väl ok men sedan tog det roliga slut...

Jag kanske är lite sliten sedan förra veckans distanstimmar eller så var jag seg efter vilodagen igår, brukar inte vara jättepigg efter en vilodag eller så finns det någon annan orsak som jag inte orkar analysera just nu, skit samma.
Det är väl bara att bryta ihop och komma igen...

Något possitivt var väl att jag körde igenom ett lättare yoga & core pass efteråt, har varit stel och öm sedan vurpan sista racet och inte kunnat göra dessa övningar men idag gjorde jag ett försök och det gick ganska bra trots att jag fortfarande har lite ont.

Skitpass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback