4x4 minuter backintervaller...

I måndags körde jag med sega ben 4x10 minuter på trainern och det var väl inte så konstigt egentligen att benen fortfarande var sega två dagar efter Billingen 
Igår blev det vila igen då jag fick rycka in och jobba lite istället.
Idag tänkte jag att det skulle bli lite hårdare körning och gav mig av till trandaredsbacken för en omgång 4x4 minuters intervaller men återigen kände jag mig seg, visserligen genomförde jag intervallerna men inte så hårt som jag hoppades att jag skulle orka.

Det känns som ett moment 22 för tillfället, pollenallergier ställer till det på tävlingarna och jag måste vila för många dagar efter tills slemhostan ger med sig. Jag klarar inte heller av att köra dom riktigt hårda passen som verkligen behövs nu för att få upp formen och farten i kroppen igen utan istället känns det som att formen sakta blir sämre hela tiden.

Imorgon ska jag försöka köra enminutare i en annan backe här i närheten och då jäklar blir det 100% fokus på att gå all in

Måste komma igång nu...

Ganska ok men inte helt 100% idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback